Jan 20, 2010

Idaman Jejaka Kacak Seperti Aku dan Si Kacak Yang Lain(hehehehe)









Anda tahu kereta jenis apakah ini?inilah Skyline GTR-R34.Kalau korang nak tau, inilah kereta idaman aku(hehehehe) dan termasuklah lelaki-lelaki lain kat luar sane tu.Bagi yang pompuan,kalo korang tak percaya,korang boleh mesej boyfren korg sekarang tnye apekah kereta idaman beliau.hahahaha..kompen kereta inilah jawapanya.Dan secara jujurnya,aku pun tak mampu lagi untuk pakai kereta ini..hehehe..saje cari point nak post kat entry ini..mungkin kalo income lebih,,insyaAllah dptla..dan nnt kalo aku da pakai,korang bolehla kalo nak tumpang aku yea...hehehehehe...

4 comments:

  1. setuju 100%..ni lahh kereta idaman ku,lepas tu baru BMW M5..haha

    ReplyDelete
  2. Tak banyak kereta ini di jalanraya, sekitar sini ada sebuah sahaja!

    ReplyDelete
  3. yeker idan?..idan tinggal kat mane?..

    ReplyDelete

RM20 SEGERA MASUK KE AKAUN ANDA TIAP-TIAP HARI