Jan 23, 2010

Filem Melayu Menarik Tahun 2010

REMPIT V3 SAMSENG JALANAN

 
 




 NIYANG RAPIK "DOSA SILAM KEMBALI MENGHANTUI"



Salam geng..Aku nak cerita sikit kat korang nie..petang tadi aku pergilah tengok wayang..cerita Adnan Sempit..setelah sekian lame kat panggung,tadi baru aku berpeluang menonton filem tersebut.best jugaklah cerita tu..lawak betul.hahaha..dan kat panggung tadi jugaklah aku menonton 2 buah thriler filem Melayu yang bakal ditayangkan tak lama lagi.Aku nak bercerita kepada geng sebab sebelum ni ada yang bertanya apa filem Melayu yang bakal keluar kat panggung,jadi aku tolong tunaikan pertanyaan geng kita itu okey?,Baca betul-betul okey geng..2 buah filem tersebut ialah Rempit V3 "Samseng Jalanan" arahan Bro Farid Kamil dan sebuah lagi filem "Niyang Rapik" arahan Ahmad Idham.Kedua-dua buah filem ini akan menemui rakyat Malaysia tak lama lagi.
Pada post aku kali ini aku sertakan poster dari 2 buah filem yang akan menerjah panggung tak lama lama lagi.So kalau korang terasa nak menonton 2 buah filem ini, rajin-rajinkanlah diri anda membaca berita tentang filem tersebut okey geng?Hmm..rasenyer sampai kat sini dululah entry kali ini..nak tidur..semoga kita bertemu lagi pada entry yang lain..Smile always Geng!!!peace!!

No comments:

Post a Comment

RM20 SEGERA MASUK KE AKAUN ANDA TIAP-TIAP HARI