Jan 21, 2010

Follower Aku yang ke-100


Salam sume...Firstly,aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pelawat yang telah singgah ke blog aku ini dan sudi follow blog aku yang tak seberapa ini.Secondly,aku nak umumkan dan ucapkan jutaan terima kasih kepada  zeema-zuma-samba-wamba kerana telah menjadi follower aku yang ke-100..wah!! hepi giler...follower aku dah ada 100 orang...Lastly,harap korang sumer sudilah lagi singgah di blog aku ini..dan sekiranya ade komen,berkongsilah agar aku boleh menambah baik isi kandungan blog aku ini demi kebaikan kita bersama..sekian.majulah blogger untuk semua kaum di Malaysia.

4 comments:

  1. agak2..sy yg ke berapa??hehe
    tp yg sedeynye...ultraman x follow sy pon.. ;((
    sob sob

    ReplyDelete
  2. semoga boleh berblog untuk follower yang ke-200 pulak..huhuhu

    ReplyDelete
  3. tahniah agar lebih ramai pengikut!

    ReplyDelete

RM20 SEGERA MASUK KE AKAUN ANDA TIAP-TIAP HARI